IT Service Management & Control

Met IT Service Management (ITSM) moet IT worden afgestemd op de behoeften van de onderneming. De eindgebruiker staat hierbij centraal, maar ook controle en het beheer over diensten is een belangrijk onderdeel van ITSM. Aan ITSM is ITIL (Information Technology Infrastructure Library) onlosmakelijk verbonden. ITIL is namelijk een wereldwijd erkende verzameling van best practices voor IT Service Management.

IT Service Management veroorzaakt een verschuiving binnen het beheer van IT van het managen van losse onderdelen naar de focus op het leveren van end-to-end diensten met behulp van best practice proces modellen. Ook Computing Everywhere heeft als uiteindelijk doel om proactieve dienstverlening te bieden. Zo wordt data, gegenereerd door mobiele apparaten, steeds meer ingebed in het service management proces. Ook intern kan het bedrijf beter aan gebruikersbehoeften gaan voldoen. De trend moet gaan bijdragen aan een eenduidige interface en eenvoudig beheer.

Op deze special pagina en tijdens de beurs komt u meer te weten over IT Service Management & Control binnen Computing Everywhere.

Interessant voor u

My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Onbeperkt downloaden van meer dan 1500 whitepapers
  • Een marktoverzicht met informatie over alle aangesloten IT leveranciers
  • Kosteloos en vrijblijvend toegang tot alle informatie die de IT sector biedt
E-mailadres
Kies wachtwoord
Wachtwoord vergeten?

Infographic



Bron: digitalinformationworld