ServiceNow

ServiceNow

Pegasuslaan 5
1831  Diegem
België
+32 2 7092181
salesBenelux@servicenow.com
http://www.servicenow.com/

ServiceNow, de Enterprise IT Cloud Company

ServiceNow is de enterprise IT cloud company. Wij transformeren IT door IT-servicerelaties over grenzen heen te automatiseren en te beheren. Organisaties gebruiken onze service om een centraal registratiesysteem voor IT te realiseren, handmatige taken te automatiseren, processen te standaardiseren en verouderde systemen te vervangen. Onze klanten gebruiken ons schaalbare platform om custom applicaties te ontwikkelen en passen het IT-servicemodel zo toe op servicedomeinen binnen en buiten de eigen organisatie. ServiceNow verandert IT van de afdeling die "Nee" zegt, in de afdeling die "Nu" zegt. Ga voor meer informatie naar www.servicenow.com.

Documenten

26-01-2021ServiceNowpdfENWhitepaper

Klantenservice voor de gezondheidszorg; Verbeter de ervaringen van patiënten en personeel met efficiënte service

Klantenservice voor de gezondheidszorg; Verbeter de ervaringen van patiënten en personeel met efficiënte service
Hoe kunt u uw activiteiten stroomlijnen en digitaliseren om patiënten en zorgverleners sneller en met minder wrijving van dienst te zijn? Iedereen heeft een slimmere manier van werken nodig. Lees verder om te ontdekken hoe u silo's kunt doorbreken, proactiever kunt zijn en de klanttevredenheid kunt verbeteren.
Lees verder>>
26-01-2021ServiceNowpdfENWhitepaper

Voor de overheid is veerkracht de sleutel tot de continuïteit van de werkzaamheden na COVID-19

Voor de overheid is veerkracht de sleutel tot de continuïteit van de werkzaamheden na COVID-19
Na zich te hebben aangepast aan de plotse en ingrijpende veranderingen als gevolg van de COVID-19 pandemie, treden overheidsdiensten een nieuwe wereld van "normale" operaties binnen. Bij de overgang naar nieuwe operationele omstandigheden, zoals bijvoorbeeld gespreide roosters om te voldoen aan richtlijnen voor sociale afstand, moeten overheidsdiensten ook naar de toekomst kijken. Als het gaat om de basis te leggen voor het behoud van de continuïteit, moeten de instanties zich niet alleen richten op rampenrespons en -herstel, maar vooral op veerkracht. Hoe dit goed aan te pakken lees je in deze whitepaper.
Lees verder>>
03-01-2018ServiceNowpdfENReference Case

Overheidsefficiency verhogen dankzij IT Service Management

Overheidsefficiency verhogen dankzij IT Service Management
Lees in deze reference case over de uitrol van een nieuw IT project en de vele voordelen die deze transitie voor de Belgische overheid en diens stakeholders met zich mee heeft gebracht.
Lees verder>>
19-12-2017ServicenowpdfNLBusiness Case

De chaos van succes: IT uitdagingen en oplossingen voor NXP

De chaos van succes: IT uitdagingen en oplossingen voor NXP
In deze case study wordt de zoektocht van NXP naar de juiste IT Service en Operations Management dienstverlener.
Lees verder>>
13-12-2017ServiceNowpdfENReference Case

Servicemanagement voor de deeltjesversneller: de juiste keuze toegelicht

Servicemanagement voor de deeltjesversneller: de juiste keuze toegelicht
Lees in deze reference case hoe de zoektocht van CERN voor de juiste servicemanagement dienstverlener verliep en aan de hand van welke factoren de keuze gemaakt is. 
Lees verder>>
03-08-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden

Hoe ITSM support moet veranderen om de digitale disruptie bij te houden
Gebruikers verwachten dat IT steeds sneller en goedkoper wordt. In deze e-gids zult u ontdekken waarom een nieuwe benadering van ITSM nodig is om concurrerend te blijven en het is van essentieel belang is voor het voortbestaan van bedrijven.
Lees verder>>
03-08-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

Controle over uw Servicedesk met deze ITSM Blueprint

Controle over uw Servicedesk met deze ITSM Blueprint
Bij een servicedesk is geen dag het zelfde. Vaak is er geen  inzicht in alle inkomende en uitgaande gegevens en knelpunten. Het is tijd om de servicedesk weer onder controle te krijgen. Download nu deze zeer complete IT Service Management Blueprint.
Lees verder>>
20-07-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

Hoe gezondheidszorginstellingen zich kunnen wapenen tegen cybersecurity aanvallen

Hoe gezondheidszorginstellingen zich kunnen wapenen tegen cybersecurity aanvallen
Wat zijn de meest voorkomende fouten die zorginstellingen maken, waardoor zij kwetsbaar worden voor cybersecurity aanvallen?
Lees verder>>
06-07-2016SearchCIOpdfENWhitepaper

IT Service Management (ITSM) strategie als basis voor digitale transformatie

IT Service Management (ITSM) strategie als basis voor digitale transformatie
In deze e-guide wordt onderzocht waarom een IT Service Management (ITSM) strategie zo belangrijk is voor het digitaal transformeren van uw organisatie.
Lees verder>>
23-06-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

CIO’s van zorginstellingen delen hun cybersecurity best practices

CIO’s van zorginstellingen delen hun cybersecurity best practices
Ontdek in deze e-guide wat CIO’s te zeggen hebben over de beste manier om zorginstellingen te beschermen tegen cybersecurity-dreigingen.
Lees verder>>
07-04-2016GartnerhtmlENOnderzoek

Welke IT Service Support Management tools komen het beste uit Gartner’s test?

Welke IT Service Support Management tools komen het beste uit Gartner’s test?
Ieder jaar beoordeelt Gartner de levensvatbaarheid en concurrentiekracht van ITSSM leveranciers.
Lees verder>>
08-03-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

Zit uw helpdesk in de problemen? Blueprint voor een helpdesk waar u trots op kunt zijn

Zit uw helpdesk in de problemen? Blueprint voor een helpdesk waar u trots op kunt zijn
Deze blueprint zet uw helpdesk om in een afdeling waar u, als helpdesk manager, en uw bedrijf trots op kunnen zijn.
Lees verder>>
25-02-2016ServiceNowhtmlNLVideo

Ahold brengt 25 rapportagesheets terug tot 1 single source of truth met SIAM

Ahold brengt 25 rapportagesheets terug tot 1 single source of truth met SIAM
Axel Biere (Senior Service Manager, Ahold Europe) werkte met Accenture samen om een Single Source of Truth voor IT te bouwen.
Lees verder>>
19-02-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

Legacy IT Service Management systemen laten bedrijven in de steek

Legacy IT Service Management systemen laten bedrijven in de steek
Deze whitepaper werpt een blik op de hedendaagse technologische uitdagingen en verwachtingen van werknemers en laat zien hoe legacy ITSM systemen een remmend effect hebben op het vermogen van IT-afdelingen om gelijke tred te houden met deze uitdagingen en verwachtingen.
Lees verder>>
11-02-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

8 tips om als winnaar uit de IT Asset Management challenge naar voren te komen

8 tips om als winnaar uit de IT Asset Management challenge naar voren te komen
Deze whitepaper geeft 8 specifieke aanbevelingen voor het bouwen van een ITAM programma dat meetbare bedrijfsresultaten oplevert en u tegelijkertijd een hoop geld, tijd en gedoe bespaart.
Lees verder>>
11-02-2016ForresterpdfENWhitepaper

Een servicedesk die uw workforce overweldigt is te realiseren in slechts 5 stappen

Een servicedesk die uw workforce overweldigt is te realiseren in slechts 5 stappen
Dit rapport laat I&O professionals in 5 stappen zien hoe zij een servicedesk kunnen creëren die zowel intern als extern effectief opereert.
Lees verder>>
11-02-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

Houdt uw IT Service Management gelijke tred met de groei van uw bedrijf?

Houdt uw IT Service Management gelijke tred met de groei van uw bedrijf?
Met een enkel system of record en één ITSM-architectuur kunt u resources beschermen en serviceverzoeken sneller afhandelen, wat in het voordeel is van de eindgebruikers.
Lees verder>>
17-06-2015ServiceNowpdfENWhitepaper

Service management platform voor het creëren, implementeren en managen van custom applicaties

Service management platform voor het creëren, implementeren en managen van custom applicaties
In deze whitepaper leest u onder andere over de kritische kanttekeningen en uitdagingen rondom de creatie van custom applicaties.
Lees verder>>
17-06-2015ServiceNowpdfENWhitepaper

Breng lijn aan in uw systeembeheer met IT orchestration en stuw uw organisatie vooruit

Breng lijn aan in uw systeembeheer met IT orchestration en stuw  uw organisatie vooruit
Deze whitepaper legt uit hoe het standaardiseren en orkestreren van IT u kunnen helpen bij het beheren van de cloud en uw IT-systemen, zodat u kunt toewerken naar de IT hero die u wilt zijn.
Lees verder>>
11-02-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

IT Service Catalog: maak inzichtelijk welke waarde IT vertegenwoordigt binnen uw organisatie

IT Service Catalog: maak inzichtelijk welke waarde IT vertegenwoordigt binnen uw organisatie
Dankzij deze whitepaper leert u een goede service catalog op te stellen waarmee u de druk op IT kunt verlichten door de waarde van IT aan te tonen aan het management en de rest van uw organisatie.
Lees verder>>
11-02-2016ServiceNowpdfENOnderzoek

Automatiseer uw administratieve last en maak dagen aan management-tijd vrij

Automatiseer uw administratieve last en maak dagen aan management-tijd vrij
IT managers spenderen per jaar miljoenen werkuren aan onnodige (administratieve) taken en inefficiënte processen.
Lees verder>>
11-02-2016Service NowpdfENOnderzoek

De toegevoegde waarde van cloud-based IT service management

De toegevoegde waarde van cloud-based IT service management
Dit IDC onderzoek toont aan dat klanten van ServiceNow aanzienlijke waarde halen uit hun implementatie van cloud-based service management oplossingen voor zowel hun IT-activiteiten als business activiteiten.
Lees verder>>
11-02-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

Consolidatie als fundament voor een efficiëntere IT-infrastructuur en zakelijke groei

Consolidatie als fundament voor een efficiëntere IT-infrastructuur en zakelijke groei

Deze whitepaper onderzoekt hoe u verouderde IT-services zodanig kunt consolideren dat u kunt snijden in de kosten en de complexiteit van uw IT-omgeving en tegelijkertijd groei en een betere concurrentiepositie kunt bewerkstelligen.

Lees verder>>
11-02-2016ServiceNowpdfENWhitepaper

De toekomst van uw IT-omgeving: van chaos naar Service Automation

De toekomst van uw IT-omgeving: van chaos naar Service Automation
Deze whitepaper beschrijft hoe CIO's, middels de adoptie van service automation tools en processen, ervoor zorgen dat hun IT-teams innovatiever en efficiënter worden en op die manier de chaos in hun IT-infrastructuur omturnen naar serene en toegankelijke omgeving.
Lees verder>>
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Onbeperkt downloaden van meer dan 1500 whitepapers
  • Een marktoverzicht met informatie over alle aangesloten IT leveranciers
  • Kosteloos en vrijblijvend toegang tot alle informatie die de IT sector biedt
E-mailadres
Kies wachtwoord
Wachtwoord vergeten?

Twitterfeed