Axios Systems Benelux

Axios Systems Benelux

Spuistraat 114
1012 VA  Amsterdam
Nederland
+31 20 523 0600
assyst@axiossystems.nl
https://www.axiossystems.com/nl/

Over Axios Systems

Axios Systems legt zich al meer dan 25 jaar volledig toe op IT Service Management (ITSM) en IT Asset Management (ITAM) oplossingen. Als toonaangevende speler van innovatieve technologieën, helpt Axios niet alleen de IT organisaties om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren maar ook de HR, Facilities Management en Finance afdelingen. Axios wordt door analisten en klanten wereldwijd als een toonaangevende speler beschouwd met een 100% focus op service management.

De Enterprise Service Management software van Axios, assyst, is ontwikkeld om mensen, processen en technologie te ondersteunen. assyst biedt duidelijke meerwaarde voor elke klant, het ITIL® framework helpt bedrijfsuitdagingen op te lossen.

assyst is gecertificeerd voor alle 16 PinkVERIFY™ ITIL® processen en de eerste leverancier die dit aanbiedt binnen één oplossing.

Meer informatie over Axios Systems is te vinden op www.axiossystems.nl

Documenten

26-04-2019AxiospdfENWhitepaper

5 redenen waarom ESM gemeengoed is geworden

5 redenen waarom ESM gemeengoed is geworden
Er zijn vijf belangrijke redenen om operationele efficiëntie en werknemerservaring binnen uw organisatie te verbeteren. Het is van belang hieraan te voldoen om de gebruikerservaring te maximaliseren en meerwaarde te creëren. Lees er in deze whitepaper alles over.
Lees verder>>
23-04-2019AxiospdfENOnderzoek

De onbegrensde potentie van Enterprise Service Management

De onbegrensde potentie van Enterprise Service Management
Dit onderzoek zet helder uiteen hoe organisaties baat hebben bij de lering van IT Servicemanagement en hoe dit effectief en juist omarmd kan worden om zo andere afdelingen naar een hoger niveau te tillen.
Lees verder>>
19-04-2019AxiospdfENWhitepaper

Enterprise Service Management: toekomstmuziek voor iedere organisatie

Enterprise Service Management: toekomstmuziek voor iedere organisatie
Om ESM effectief in te zetten is er uiteraard een strategische aanpak nodig. Hoe dit in zijn werk gaat? Deze whitepaper gaat hier dieper op in en geeft de lezer handvatten mee voor de succesvolle implementatie van ESM binnen iedere organisatie.
Lees verder>>
18-02-2019AxiospdfENWhitepaper

Hoe gedateerd is uw ITSM tool?

Hoe gedateerd is uw ITSM tool?

Deze paper kijkt naar de staat van de huidige ITSM tools die beschikbaar zijn en daagt de lezer uit om een kritische blik te werpen op zijn of haar huidige ITSM oplossing. Voldoet deze nog wel aan de eisen en verwachtingen? Niet alleen aan die van u maar van de gehele organisatie?

Lees verder>>
10-09-2019AxiospdfENWhitepaper

In 4 snelle stappen uw nieuwe ITSM tool kiezen

In 4 snelle stappen uw nieuwe ITSM tool kiezen

In deze gids ontvangt u tips over het identificeren van uw interne eisen en processen op het gebied van de IT operatie en dienstverlening, begrip van de ITSM tool markt, het beoordelen van de mogelijkheden op het gebied van ITIL, klaar zijn voor de RFP, (request for proposal).

Lees verder>>
05-07-2018Axios SystemspdfENBusiness Case

SaaS ITSM: Is het tijd om over te stappen? Vergelijk uw ITSM tool met een SaaS aanpak

SaaS ITSM: Is het tijd om over te stappen? Vergelijk uw ITSM tool met een SaaS aanpak
In deze whitepaper, vergelijken we SaaS met on premise delivery modellen voor IT Service Management (ITSM) software. Wij tonen u hoe u de toegevoegde waarde kunt aantonen van uw on-premise oplossing en hoe dit zich verhoud met een hosted oplossing.
Lees verder>>
05-07-2018Axios SystemspdfENWhitepaper

How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie

How-to guide: Service Desk en ITSM tool consolidatie
Valt het u zwaar om meerwaarde te halen uit uw legacy ITSM tools? Volgens een EMA onderzoek beheren meer dan 50% van de grotere organisaties meerdere Help Desks. In het internet tijdperk heeft de IT afdeling behoefte aan flexibiliteit. Echter de meeste IT afdelingen zijn druk met het dagelijkse onderhoud. IT afdelingen moeten consolideren, standaardiseren en stroomlijnen om kosten te verminderen en te innoveren.
Lees verder>>
05-07-2018Axios SystemspdfENWhitepaper

IT Maturity Gids: Kies IT management tools die voor u werken

IT Maturity Gids: Kies IT management tools die voor u werken
De meeste organisaties scoren “gemiddeld” op maturity. Slechts 10% van de IT organisaties lukt het om tractie te krijgen als het gaat om IT excellentie. Waarom? Veel organisaties lopen uiteindelijk tegen de spreekwoordelijke muur aan: tooling. Zij zijn de eigen IT management tools ontgroeid, of hebben te veel customized en besteden vervolgens meer tijd aan beheer dan aan kwaliteit van dienstverlening.
Lees verder>>
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Onbeperkt downloaden van meer dan 1500 whitepapers
  • Een marktoverzicht met informatie over alle aangesloten IT leveranciers
  • Kosteloos en vrijblijvend toegang tot alle informatie die de IT sector biedt
E-mailadres
Kies wachtwoord
Wachtwoord vergeten?

Twitterfeed