Traditionele on-premise IP PBX systemen vs. Unified Communications as a Service (UCaaS)

Traditionele on-premise IP PBX systemen vs. Unified Communications as a Service (UCaaS)

21-11-2018ENWhitepaper
Voeg whitepaper aan Mijn lijsten
U moet ingelogd zijn om een whitepaper aan uw favorieten toe te voegen. Login of registreer u als Marqit member.

Vaak wilt u gewoon een tool die werkt. Of een platform dat uw werk eenvoudiger en uw team efficiënter maakt. Simpel toch?

Waarschijnlijk zijn al veel van uw huidige systemen verplaatst naar de cloud: CRM, ERP, klantenservice, ITSM, enz. Heeft u zichzelf wel eens afgevraagd waarom dat nog niet zo is voor al uw zakelijke communicatie? Dat kan namelijk ook.

Zakelijke communicatie als tool in de cloud: Unified Communications as a Service (UCaaS). Een tool die altijd werkt. Of u nu achter uw bureau zit of op reis bent, u beschikt over een moderne, naadloze communicatie ervaring waarbij spraak, video, samenwerking, tekst, vergaderingen, analyses en mobiele communicatie plaatsvinden op één enkel, verenigd en puur cloud-platform.

Download deze whitepaper om te zien hoe traditionele on-premise IP PBX systemen zich verhouden tot UCaaS diensten. Er wordt gekeken naar onder andere de verschillen in kosten, up-time en productiviteit van medewerkers.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Onbeperkt downloaden van meer dan 1500 whitepapers
  • Een marktoverzicht met informatie over alle aangesloten IT leveranciers
  • Kosteloos en vrijblijvend toegang tot alle informatie die de IT sector biedt
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?