A CDO’s Guide to Customer Intelligence

A CDO’s Guide to Customer Intelligence

10-11-2020ENE-book
De rol van de Chief Data Officer (CDO) binnen de organisatie is de afgelopen jaren snel geëvolueerd. De primaire missie van de meeste CDO's is het vertalen van zakelijke eisen naar de beste aanpak om hoogwaardige, gereguleerde data te leveren aan het bedrijf. Uiteindelijk is het vaak de CDO die de leiding heeft over de moderniseringsinspanningen die prioriteit geven aan investeringen in databeheer en nieuwe mogelijkheden introduceren om digitale transformatie te voeden, zoals marketingtransformatie, verbeterde targeting voor verkoop en personalisatie over de kanalen heen. Lees in dit e-book de vier componenten van Customer Intelligence en hoe te starten met dit centraal te stellen binnen de organisatie.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Onbeperkt downloaden van meer dan 1500 whitepapers
  • Een marktoverzicht met informatie over alle aangesloten IT leveranciers
  • Kosteloos en vrijblijvend toegang tot alle informatie die de IT sector biedt
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?