Klantenservice voor de gezondheidszorg; Verbeter de ervaringen van patiënten en personeel met efficiënte service

Klantenservice voor de gezondheidszorg; Verbeter de ervaringen van patiënten en personeel met efficiënte service

26-01-2021ENWhitepaper
De complexe aard van de gezondheidszorg, met zijn ongelijksoortige systemen, papieren dossiers en verspreide zorgverleners, creëert obstakels voor het leveren van naadloze, consistente zorg. Niet op elkaar aangesloten processen en mensen verhogen de kosten en verhinderen een end-to-end service-ervaring.

Hoe kunt u uw activiteiten stroomlijnen en digitaliseren om patiënten en zorgverleners sneller en met minder wrijving van dienst te zijn? Iedereen heeft een slimmere manier van werken nodig. Lees verder om te ontdekken hoe u silo's kunt doorbreken, proactiever kunt zijn en de klanttevredenheid kunt verbeteren.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Onbeperkt downloaden van meer dan 1500 whitepapers
  • Een marktoverzicht met informatie over alle aangesloten IT leveranciers
  • Kosteloos en vrijblijvend toegang tot alle informatie die de IT sector biedt
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?