10 redenen waarom uw IT-incidenten niet sneller worden opgelost

10 redenen waarom uw IT-incidenten niet sneller worden opgelost

23-03-2021ENWhitepaper
Ondanks de voortdurende vooruitgang van de technologie in de digitale wereld van vandaag, blijft informatie ons meest waardevolle goed. Voor een organisatie is de snelheid waarmee deze informatie wordt geleverd, herkend en geanalyseerd van doorslaggevend belang om de impact van een IT-incident effectief te beperken. Met andere woorden, de Mean Time to Repair (MTTR) wordt het best opgelost door de Mean Time to Know (MTTK) te verminderen. IT-incidenten zijn onvoorspelbaar, maar een communicatiestrategie kan u helpen voorbereid te zijn op het onverwachte.

Laten we daarom eens kijken naar 10 redenen waarom uw MTTK niet optimaal is en waarom uw IT-incidenten niet snel genoeg worden opgelost. We hebben ook een aantal tips opgenomen om uw prestaties te verbeteren en uw IT-communicatie naar een hoger niveau te tillen, zodat u meer tijd kunt besteden aan triaging en minder tijd hoeft te besteden aan het zoeken naar de juiste teamleden.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.

Registratie vereist
My Marqit

Registreer je gratis voor de volgende voordelen:

  • Onbeperkt downloaden van meer dan 1500 whitepapers
  • Een marktoverzicht met informatie over alle aangesloten IT leveranciers
  • Kosteloos en vrijblijvend toegang tot alle informatie die de IT sector biedt
E-mailadres
Wachtwoord
Wachtwoord vergeten?